LEDENVERGADERING FEB 2019

Op dinsdag 12/02/2019 onze eerste ledenvergadering en bestuursvergadering voor het jaar 2019.
Grote opkomst en terug veel gelachen met de vorige revue, de kameel blijft het hem doen bij ons en ook bij veel mensen langs de straat. Iedereen babbelt erover wat we de volgende keer gaan doen om dit te overtreffen. Een olifant misschien?? maar de regisseur houd zijn mondje dicht en de voorzitter geeft een big smile. Het is de eerste keer in jaren dat de revue meer dan 1200 toeschouwers heeft mogen ontvangen en het aantal blijft maar stijgen de laatste jaren. De revue 2019 gaat door op 13, 14, 15 december 2019 en de kaartenverkoop begint vanaf 01 oktober 2019. Wees er zeker snel bij zodat je zeker een plaats kan hebben. Mochten er nog mensen zijn die interesse hebben om mee te spelen dan kan dit via het contactformulier via de website www.tbreiningsrevuutje.be , zijn er mensen die ons ook willen sponsoren dan kan dit via sponsoring@tbreiningsrevuutje.be . Hopelijk mogen we jullie allemaal verwelkomen op onze volgende revue. Graag ook van het bestuur uit een grote “dankuwel” voor alle spelers die terug het beste gegeven hebben van zichzelf.

By admin Leden Nieuws