Ledenvergadering 25 aug 22 ’t Breiningsrevuutje

Donderdagavond 25 aug was het zover om na lange tijd iedereen terug te zien. Wat zijn de mensen toch weer veranderd. De ene wat mooier en de ander wat ouder 😉. We waren allen enthousiast en de babbels aan de tafels wilden maar niet stoppen. Een inleidend woordje van onze Voorzitter Alain Lynneel over de stand van zaken, spelers die stoppen, spelers die bijkomen enz…. . De Facteur Patrick stopt ermee en kan geen tijd meer vrijmaken door persoonlijke redenen, Sara Lynneel is begonnen aan de hogere studies en kan geen tijd meer vrijmaken voor de repetities en voorstellingen, Kim onze schminkster achter de schermen kan helaas door persoonlijke redenen niet meer meedoen. We gaan jullie missen in onze revue familie maar we bedanken jullie allemaal voor al hetgeen jullie gedaan hebben voor de revue .❤️❤️ Peter Boucquez is de nieuwe Secretaris geworden en neemt de fakkel over van de facteur. De avond werd afgesloten met veel lachen (zoals gewoonlijk) taart en koffie. Vergeet niet om je kaarten te zoeken voor de komende revue. Wil je nog kaarten? Dan kan je deze kopen in het Staf Versluys centrum vanaf 1 oktober 2022. We hopen jullie allemaal terug te zien want we hebben veel te zeggen 😉

#bredene #tbreiningsrevuutje #revue #wezienhetzitten #weareback

By admin Leden Nieuws